Het verschil tussen redacteur en eindredacteur

Het verschil tussen redacteur en eindredacteur

Moeten je teksten geschreven, herschreven of gecorrigeerd worden? En heb je dan een tekstschrijver, redacteur of eindredacteur nodig?

Positief schrijven in tijden van corona

Positief schrijven in tijden van corona

Denk niet aan een roze olifant! Oeps, sorry, nu heb je hem al gezien.. Tja, onze hersenen vinden het érg moeilijk om met het woordje 'niet' om te gaan..

SEO basics voor iedereen

SEO basics voor iedereen

Wat is SEO eigenlijk? Zelf SEO doen, kan ik dat? Veel mensen vragen zich dat af. Heb jij nog geen antwoord op deze vragen? Dan heb ik goed en slecht nieuws...

Goede blogvoornemens (met 50% korting)

Goede blogvoornemens (met 50% korting)

Nieuw jaar, nieuwe kansen! Jaja, het is alweer 2021. Is dit het jaar dat je eindelijk regelmatig gaat bloggen?

Aan de slag: 11+ soorten blogcontent

Aan de slag: 11+ soorten blogcontent

How gaat jouw volgende blog eruit zien? Ook als je al voldoende onderwerpen op de plank hebt, kan het geen kwaad om wat blogideeën achter de hand te hebben.

Wanneer bloggen voor je bedrijf?

Wanneer bloggen voor je bedrijf?

Wat dacht je van nu meteen? Alhoewel.. In tegenstelling tot bij een persoonlijke blog, is het bij zakelijk bloggen beter om eerst de randvoorwaarden te bepalen.

Waar bloggen voor je bedrijf?

Waar bloggen voor je bedrijf?

Waar gaat jouw organisatie bloggen? Op de bedrijfswebsite natuurlijk. Maar er is méér.

Wie bloggen er voor je bedrijf?

Wie bloggen er voor je bedrijf?

Misschien is het wel de moeilijkste vraag in het proces van zakelijk bloggen: wie gaat er bloggen voor je bedrijf?

Hoe bloggen voor je bedrijf?

Hoe bloggen voor je bedrijf?

Je wilt zakelijk gaan bloggen. Maar hoe begin je? Door na te denken over je onderwerpkeuze heb je al een stap gezet richting de Hoe. Daarover deze week meer.

Wat bloggen voor je bedrijf?

Wat bloggen voor je bedrijf?

Wat, oftewel waarover, je gaat bloggen, is afhankelijk van met welk doel en voor wie je gaat bloggen. Heb je daar al over nagedacht?

Waarom bloggen voor je bedrijf?

Waarom bloggen voor je bedrijf?

Bloggen is voor organisaties een krachtige marketingtool. Als je het goed doet, fungeren je blogs als een vangnet voor nieuwe klanten.

De tergende tangconstructie

De tergende tangconstructie

In een tangconstructie staan twee zinsdelen die bij elkaar horen te ver van elkaar vandaan. Deze constructie grijpt als een tang de rest van de zin vast.

Ja, ik wil betere teksten (en meer)